Suivi

VOUS POUVEZ VISITER ICI OU DIRECTEMENT SUR LE SITE WEB DU COURRIER :

Courrier

Localisation du site Web

Assistance téléphonique

Message nl

Cliquez ici

088-8686868

Poste B

Cliquez ici

02 201 23 45

DPD

Cliquez ici

0904 88 667

 

LEVIER :

Uw lokale douanekantoor kan extra documenten en tijd nodig hebben om uw pakket in te klaren, wat de geschatte levertijd kan vertragen.

Uw bestelling kan bij u worden afgeleverd door het lokale postkantoor of een lokale koerier. Afhankelijk van uw regio worden de meeste bestellingen bezorgd door uw lokale postdienst, dus het pakket wordt met uw gewone post ontvangen. Als u niet thuis bent wanneer de lever wordt gedaan, kan de post een bericht achterlaten om te advisorren hoe en waar uw levering kan worden opgehaald.

HOE WEET IK DE MIJN PAKKET VERZONDEN EN ONDERWEG EST ?

Zodra je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je een automatische bevestigingsmail. Zodra uw bestelling is verwerkt en klaar is om ons distributiecentrum te verlaten, ontvangt u nog een een met verzendinformatie. Houd er rekening mee dat de e-mail met de verzendbevestiging niet noodzakelijkerwijs betekent dat de vervoerder (USPS of DHL) uw pakket heeft opgehaald bij ons distributiecentrum. Gebruik de trackingfuncties van de juiste vervoerder om te bepalen wanneer uw pakket is opgehaald en onderweg is.

Het kan 24-48 uur duren vanaf het moment dat uw bestelling plaatst voordat de status is bijgewerkt.

MIJN TRACKING-INFO TOONT ​​​​MIJN PAKKET WAS GELEVERD, MAAR IK HEB HET NOOIT ONTVANGEN

Wij weten hoe belangrijk uw bestelling is ! wij bieden onze klanten de mogelijkheid om uw pakket te volgen. Als de trackinginformatie aangeeft dat je items zijn afgeleverd maar je hebt ze niet ontvangen, kijk dan in je buurt of een ander huis het per ongeluk heeft ontvangen. Spreek met familie, kamergenoten, enz. voor het geval ze het namens u hebben ontvangen. Het pakket kan ook zijn achtergelaten bij vastgoedbeheerders of een appartementskantoor.

We zullen altijd ons best doen om u te helpen, maar we zijn niet verantwoordelijk voor pakketten die verloren gaan of gestolen worden tijdens het transport. Als uw pakket nog steeds niet kunt vinden, moet u contact opnemen met de vervoerder om het probleem te bespreken en een claim bij hen in te dienen.

NADAT JE HEBT GEKOCHT

Wanneer wordt mijn bestelling verwerkt ?
Bestellingen worden binnen 24 uur na bestelling verwerkt en verzonden. Alle bestellingen worden afgehandeld en verzonden vanuit ons magazijn in België.

Verzendbevestiging?
Een verzendbevestiging wordt naar u gemald zodra uw aankoop est verzonden, zodat u de status van uw zending kunt volgen. Klanten zijn verantwoordelijk voor douanerechten en belastingen voor alle internationale bestellingen.

Verzending international?

WIJ zijn trotte om onze klanten van over de hele wereld van dienst te zijn ! Le prix standard sur le site est en EURO, l'omrekeningskoers est afhankelijk van uw creditcardmaatschappij die voor de transaction is gebruikt. Le site zal standard EURO op de frekenpagina zetten.

Hoe lang duurt verzending ?

Het duurt gewoonlijk 1-10 werkdagen om in uw land aan te komen, maar in sommige gevallen kan de levering worden vertraagd, afhankelijk van de gewoonten van uw land.

WIJ zijn niet verantwoordelijk voor toepasselijke douanekosten, invoerrechten, belastingen of andere kosten. De klant est verantwoordelijk voor de kosten, zelfs als de zending bij levering wordt geweigerd.

Word ik belast met douane en belastingen ?
De prijzen die op onze site worden weergegeven, zijn belastingvrij in Amerikaanse dollars, wat betekent dat u mogelijk invoerrechten en belastingen moet betalen zodra u uw bestelling ontvangt. Invoerbelastingen, invoerrechten en gerelateerde douanekosten kunnen in rekening worden gebracht zodra uw bestelling op de eindbestemming aankomt, die worden bepaald door uw lokale douanekantoor. De betaling van deze toeslagen en belastingen est uw verantwoordelijkheid en wordt niet door ons gedekt. Wij zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen veroorzaakt door de douane in uw land. Neem voor meer informatie over kosten contact op met uw local douanekantoor.

ANNULATION/WIJZIGINGEN

En outre, vous avez le meilleur wilt wijzigen of annuleren, neem dan onmiddellijk contact met ons op.

Nous verwerken en verzenden bestellingen snel. Zodra ons magazijn uw bestelling heeft verwerkt, kunnen we geen wijzigingen meer aanbrengen.

Houd er rekening mee dat bestellingen die al zijn verpakt of verzonden niet kunnen worden geannuleerd.