✨NIEUW BINNEN✨
Luxueus en onweerstaanbaar. Ontdek hem nu!
Nr 16 * Hombre Leather - Autoparfum Hanger
Recent bekeken producten
Vindt hier uw recent bekeken producten.












Let customers speak for us
Bezoek onze fysieke winkel
Dinsdag t.e.m. Donderdag van 10:00u tot 19:00u
Vrijdag van 10:00u tot 20:00u
Zaterdag van 10:00u tot 17:00u
Bredabaan 874 2170 Merksem België
Meest gestelde vragen
Vind u hier uw antwoord niet terug? neem dan contact op met ons via de chat optie
Wat kost verzending?
- België & Nederland: gratis verzending vanaf €50. Voor bestellingen onder dit bedrag wordt het verzendtarief berekend bij het afrekenen.
Overige landen: de verzendkosten worden automatisch berekend tijdens het afrekenen.
Belangrijk:
Indien een bestelling niet in ontvangst wordt genomen of te laat wordt afgehaald bij een postpunt, komt het pakket retour naar ons.
Bij een foutief opgegeven adres worden de retourkosten en een nieuw verzendlabel doorgerekend voordat we de bestelling opnieuw versturen.
Levering & Track & Trace:
Bij elke bestelling ontvang je een Track & Trace-code om je pakket eenvoudig te volgen.
Bestellingen geplaatst op werkdagen vóór 23.59 uur worden meestal dezelfde dag nog klaargemaakt en verzonden.
Kies je voor “gegarandeerde verzending dezelfde werkdag”? Dan garanderen wij dat je pakket diezelfde dag wordt verstuurd.
Gemiddelde levertijd: 1 tot 3 werkdagen (afhankelijk van de pakketdienst en bestemming).
Waarom staan er sterretjes (*) voor sommige namen van parfums?
Bij Barberium gebruiken we sterretjes om aan te geven dat onze geuren geïnspireerd zijn door bekende parfums, maar niet afkomstig zijn van of gelinkt zijn aan de originele merken. Zo weet je precies dat je een geur kiest die qua geurprofiel sterk lijkt op een parfum dat je misschien al kent, maar het blijft een eigen creatie binnen ons assortiment.
Het sterretje helpt dus om duidelijkheid en eerlijkheid te geven: je krijgt de geurervaring die je herkent, maar in een product dat we volledig zelf samenstellen en aanbieden. Zo geniet je van een luxe beleving en topproducten, zonder dat je betaalt voor de naam of marketing van een groot merk.
Wat is het verschil tussen de Original en de Black Edition?
De Original-collectie is ideaal voor wie houdt van een verfijnde, subtiele geurbeleving.
De Black Edition bevat een meer geconcentreerde formule waardoor de geur krachtiger en intenser aanwezig is.
Beide edities zijn met zorg samengesteld, het is dus vooral een kwestie van persoonlijke voorkeur.
Retourneren
Retourneren
Onze beleid duurt 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we u helaas geen terugbetaling of omruiling aanbieden.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten. LET OP: Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van onze verzending in mindering gebracht op uw terugbetaling.
------
Niet-retourneerbare/restitueerbare artikelen
Elk item dat niet in de originele staat verkeert, beschadigd is of onderdelen mist om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout
Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd
Elk item dat niet voor de volledige prijs is gekocht, d.w.z. gekocht in een uitverkoop of tegen een gereduceerde prijs
Elk item dat op maat gemaakt is, d.w.z. Signature Boxes en deluxe hangers, limited editions en speciale uitgaves
-----
Terugbetalingen
Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.
Als u bent goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op uw creditcard of originele betaalmethode toegepast.
Te late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)
Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst nogmaals je bankrekening.
Neem dan contact op met je creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat je terugbetaling officieel wordt gepost.
Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.
Als je dit allemaal hebt gedaan en je terugbetaling nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via sales@barberium.be
-----
Verkoop artikelen
Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald, helaas kunnen artikelen in de uitverkoop niet worden terugbetaald.
Uitwisselingen
We vervangen alleen artikelen als ze defect of beschadigd zijn. Als u het voor hetzelfde artikel wilt ruilen, stuur ons dan een e-mail op sales@barberium.be en stuur uw artikel naar: Artur's barbershop bv bredabaan 874 2170 Merksem België
Geschenken
Als het artikel bij aankoop is gemarkeerd als cadeau en rechtstreeks naar u is verzonden, ontvangt u een cadeautegoed voor de waarde van uw retourzending. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt er een cadeaubon naar je opgestuurd.
Als het artikel bij aankoop niet als cadeau was gemarkeerd, of als de cadeaugever de bestelling naar zichzelf heeft laten verzenden om later aan jou te geven, sturen we een terugbetaling naar de cadeaugever.
-----
Verzenden
Om uw product te retourneren, dient u uw product te sturen naar: Artur's barbershop bv Bredabaan 874 2170 Merksem België
U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. LET OP: Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van onze verzending in mindering gebracht op uw terugbetaling.
Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die nodig is voordat uw geruilde product u bereikt, variëren.
We kunnen niet garanderen dat we uw geretourneerde artikel zullen ontvangen en zijn niet aansprakelijk voor retourzendingen die verloren gaan tijdens het transport.
-----
Ontbrekende bestellingen
Als uw bestelling is vertraagd of ontbreekt als gevolg van een ongeldig/onjuist afleveradres, wachten we tot het pakket naar ons is teruggestuurd voordat we het opnieuw verzenden. LET OP: niet alle ontbrekende bestellingen worden naar ons geretourneerd als gevolg van een onjuist/ongeldig adres - we aanvaarden geen aansprakelijkheid of bieden in deze omstandigheden geen restitutie aan. Als we het pakket terug ontvangen, worden de kosten voor het opnieuw verzenden van uw pakket in rekening gebracht. Als u een terugbetaling aanvraagt, houden we 50% in om de kosten met betrekking tot verzending, verpakking en verwerking te recupereren. Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat al zijn leveringsgegevens correct zijn bij het plaatsen van zijn bestelling. Hetzelfde geldt voor alle bestellingen die onze koerierbedrijven proberen te bezorgen en die worden geretourneerd omdat ze niet zijn opgehaald bij het depot.
Blijf op de hoogte!
Abonneer u op speciale aanbiedingen, gratis weggeefacties en once-in-a-lifetime deals.
Wees gerust wij spammen uw mailbox niet.