Tracking

YOU CAN VISIT HERE OR DIRECTLY AT THE COURIER'S WEBSITE: 

Courier

Tracking Website

Phone Support

Post nl

Klik hier 

 088-8686868

B post 

Klik hier 

02 201 23 45

DPD

Klik hier 

0904 88 667

 

LEVERING:

Uw lokale douanekantoor kan extra documenten en tijd nodig hebben om uw pakket in te klaren, wat de geschatte levertijd kan vertragen.

Uw bestelling kan bij u worden afgeleverd door het lokale postkantoor of een lokale koerier. Afhankelijk van uw regio worden de meeste bestellingen bezorgd door uw lokale postdienst, dus het pakket wordt met uw gewone post ontvangen. Als u niet thuis bent wanneer de levering wordt gedaan, kan de post een bericht achterlaten om te adviseren hoe en waar uw levering kan worden opgehaald.

HOE WEET IK OF MIJN PAKKET VERZONDEN EN ONDERWEG IS?

Zodra je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je een automatische bevestigingsmail. Zodra uw bestelling is verwerkt en klaar is om ons distributiecentrum te verlaten, ontvangt u nog een e-mail met verzendinformatie. Houd er rekening mee dat de e-mail met de verzendbevestiging niet noodzakelijkerwijs betekent dat de vervoerder (USPS of DHL) uw pakket heeft opgehaald bij ons distributiecentrum. Gebruik de trackingfuncties van de juiste vervoerder om te bepalen wanneer uw pakket is opgehaald en onderweg is.

Het kan 24-48 uur duren vanaf het moment dat u uw bestelling plaatst voordat de status is bijgewerkt.

MIJN TRACKING-INFO TOONT ​​MIJN PAKKET WAS GELEVERD, MAAR IK HEB HET NOOIT ONTVANGEN

Wij weten hoe belangrijk uw bestelling is! wij bieden onze klanten de mogelijkheid om uw pakket te volgen. Als de trackinginformatie aangeeft dat je items zijn afgeleverd maar je hebt ze niet ontvangen, kijk dan in je buurt of een ander huis het per ongeluk heeft ontvangen. Spreek met familie, kamergenoten, enz. voor het geval ze het namens u hebben ontvangen. Het pakket kan ook zijn achtergelaten bij vastgoedbeheerders of een appartementskantoor.

We zullen altijd ons best doen om u te helpen, maar we zijn niet verantwoordelijk voor pakketten die verloren gaan of gestolen worden tijdens het transport. Als u uw pakket nog steeds niet kunt vinden, moet u contact opnemen met de vervoerder om het probleem te bespreken en een claim bij hen in te dienen.

NADAT JE HEBT GEKOCHT

Wanneer wordt mijn bestelling verwerkt?
Bestellingen worden binnen 24 uur na bestelling verwerkt en verzonden. Alle bestellingen worden afgehandeld en verzonden vanuit ons magazijn in België.

Verzendbevestiging?
Een verzendbevestiging wordt naar u gemaild zodra uw aankoop is verzonden, zodat u de status van uw zending kunt volgen. Klanten zijn verantwoordelijk voor douanerechten en belastingen voor alle internationale bestellingen.

Internationale verzending?

WIJ zijn trots om onze klanten van over de hele wereld van dienst te zijn! De standaardprijs op onze site is in EURO, de omrekeningskoers is afhankelijk van uw creditcardmaatschappij die voor de transactie is gebruikt. De site zal standaard EURO op de afrekenpagina zetten.

Hoe lang duurt verzending?

Het duurt gewoonlijk 1-10 werkdagen om in uw land aan te komen, maar in sommige gevallen kan de levering worden vertraagd, afhankelijk van de gewoonten van uw land.

WIJ zijn niet verantwoordelijk voor toepasselijke douanekosten, invoerrechten, belastingen of andere kosten. De klant is verantwoordelijk voor de kosten, zelfs als de zending bij levering wordt geweigerd.

Word ik belast met douane en belastingen?
De prijzen die op onze site worden weergegeven, zijn belastingvrij in Amerikaanse dollars, wat betekent dat u mogelijk invoerrechten en belastingen moet betalen zodra u uw bestelling ontvangt. Invoerbelastingen, invoerrechten en gerelateerde douanekosten kunnen in rekening worden gebracht zodra uw bestelling op de eindbestemming aankomt, die worden bepaald door uw lokale douanekantoor. De betaling van deze toeslagen en belastingen is uw verantwoordelijkheid en wordt niet door ons gedekt. Wij zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen veroorzaakt door de douane in uw land. Neem voor meer informatie over kosten contact op met uw lokale douanekantoor.

ANNULERING/WIJZIGINGEN

Als u uw bestelling wilt wijzigen of annuleren, neem dan onmiddellijk contact met ons op.

We verwerken en verzenden bestellingen snel. Zodra ons magazijn uw bestelling heeft verwerkt, kunnen we geen wijzigingen meer aanbrengen.

Houd er rekening mee dat bestellingen die al zijn verpakt of verzonden niet kunnen worden geannuleerd.