Klantenservice

Altijd snel berijkbaar

Levertijd

Zelfde werkdag verzonden

Kwaliteit

De beste kwaliteit voor de scherpste prijs!

Gratis cadeau

Gratis geschenk bij elke bestelling

Meest gestelde vragen

Vind u hier uw antwoord niet terug? neem dan contact op met ons via de chat optie

Verzending en tarieven

Alle bestellingen onder de €40,- bedragen de verzendkosten €4 voor België en €5 Voor nederland.

Vanaf €40 word uw bestelling gratis verzonden.

Overige landen: Voor bestellingen buiten België en Nederland wordt het tarief berekend tijdens het afrekenen.

Per bestelling ontvangt u een Track&Trace code, hiermee kunt u makkelijk uw bestelling volgen.

De pakketdienst is afhankelijk van het land waar het pakket bezorgd dient te worden.

U kan kiezen tussen DPD, Post nl, en Bpost .

Alle bestellingen die voor 15:00 uur geplaatst zijn op een werkdag worden diezelfde dag nog klaargemaakt en verzonden. U ontvangt uw bestelling dan gemiddeld binnen 1 tot 5 werkdagen.

Contact opnemen met ons

Als u vragen heeft over een van onze producten, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via onze contactpagina of de Chat knopje. We streven ernaar om alle vragen van binnen 24 uur te beantwoorden. U kunt ook mailen naar sales@barberium.be

Privacy

Dit privacybeleid beschrijft hoe uw persoonlijke informatie wordt verzameld, gebruikt en gedeeld wanneer u een bezoek brengt aan of een aankoop doet bij barberium.be (de "Site").

Persoonlijke informatie die we verzamelen
Wanneer u de Site bezoekt, verzamelen we automatisch bepaalde informatie over uw apparaat, waaronder informatie over uw webbrowser, IP-adres, tijdzone en enkele van de cookies die op uw apparaat zijn geïnstalleerd. Bovendien verzamelen we tijdens het browsen op de Site informatie over de individuele webpagina's of producten die u bekijkt, welke websites of zoektermen u naar de Site hebben verwezen en informatie over hoe u met de Site omgaat. We verwijzen naar deze automatisch verzamelde informatie als "Apparaatinformatie".

We verzamelen apparaatgegevens met behulp van de volgende technologieën:
- "Cookies" zijn gegevensbestanden die op uw apparaat of computer worden geplaatst en bevatten vaak een anonieme unieke identificatiecode. Ga voor meer informatie over cookies en hoe u cookies kunt uitschakelen naar http://www.allaboutcookies.org.
- "Logbestanden" houden acties bij die plaatsvinden op de Site en verzamelen gegevens, waaronder uw IP-adres, browsertype, internetprovider, verwijzende/exit-pagina's en datum-/tijdstempels.
- "Webbakens", "tags" en "pixels" zijn elektronische bestanden die worden gebruikt om informatie vast te leggen over hoe u op de Site surft.

Wanneer u een aankoop doet of probeert een aankoop te doen via de Site, verzamelen wij bovendien bepaalde informatie van u, waaronder uw naam, factuuradres, verzendadres, betalingsinformatie (inclusief creditcardnummers, e-mailadres en telefoonnummer. We verwijzen naar deze informatie als "Bestelinformatie".

Wanneer we het hebben over "Persoonlijke informatie" in dit privacybeleid, hebben we het zowel over apparaatinformatie als over bestelinformatie.

Hoe gebruiken we uw persoonlijke gegevens?
We gebruiken de bestelinformatie die we in het algemeen verzamelen om alle bestellingen die via de site zijn geplaatst uit te voeren (inclusief het verwerken van uw betalingsinformatie, het regelen van verzending en het verstrekken van facturen en/of orderbevestigingen). Daarnaast gebruiken we deze Bestelinformatie om:
- Communiceren met jou;
- Screen onze bestellingen op mogelijk risico of fraude; en
- Wanneer in overeenstemming met de voorkeuren die u met ons hebt gedeeld, u informatie of advertenties verstrekken met betrekking tot onze producten of diensten.

We gebruiken de apparaatinformatie die we verzamelen om ons te helpen screenen op mogelijke risico's en fraude (in het bijzonder uw IP-adres), en meer in het algemeen om onze site te verbeteren en optimaliseren (bijvoorbeeld door analyses te genereren over hoe onze klanten browsen en omgaan met de Site, en om het succes van onze marketing- en advertentiecampagnes te beoordelen).

Uw persoonlijke informatie delen
We delen uw persoonlijke informatie met derden om ons te helpen uw persoonlijke informatie te gebruiken, zoals hierboven beschreven. We gebruiken Shopify bijvoorbeeld om onze online winkel van stroom te voorzien. U kunt hier meer lezen over hoe Shopify uw persoonlijke gegevens gebruikt: https://www.shopify.com/legal/privacy. We gebruiken ook Google Analytics om ons te helpen begrijpen hoe onze klanten de site gebruiken. U kunt hier meer lezen over hoe Google uw persoonlijke informatie gebruikt: https://www.google.com/intl/en/policies/privacy/. U kunt zich hier ook afmelden voor Google Analytics: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout.

Ten slotte kunnen we uw persoonlijke informatie ook delen om te voldoen aan toepasselijke wet- en regelgeving, om te reageren op een dagvaarding, huiszoekingsbevel of ander rechtmatig verzoek om informatie die we ontvangen, of om anderszins onze rechten te beschermen.

Gedragsreclame
Zoals hierboven beschreven, gebruiken wij uw persoonlijke informatie om u gerichte advertenties of marketingcommunicatie te bieden waarvan wij denken dat deze voor u interessant kan zijn. Voor meer informatie over hoe gerichte advertenties werken, kunt u de educatieve pagina van het Network Advertising Initiative ("NAI") bezoeken op http://www.networkadvertising.org/understanding-online-advertising/how-does-it-work.

U kunt zich afmelden voor gerichte advertenties door de onderstaande links te gebruiken:
- Facebook: https://www.facebook.com/settings/?tab=ads
- Google: https://www.google.com/settings/ads/anonymous
- Bing: https://advertise.bingads.microsoft.com/en-us/resources/policies/personalized-ads

Bovendien kunt u zich afmelden voor sommige van deze services door naar de opt-outportal van de Digital Advertising Alliance te gaan op: http://optout.aboutads.info/.

Niet volgen
Houd er rekening mee dat we de gegevensverzameling en gebruikspraktijken van onze site niet wijzigen wanneer we een Do Not Track-signaal van uw browser zien.

Jou rechten
Als u een Europese ingezetene bent, hebt u het recht om toegang te krijgen tot de persoonlijke informatie die wij over u hebben en om te vragen dat uw persoonlijke informatie wordt gecorrigeerd, bijgewerkt of verwijderd. Als u van dit recht gebruik wilt maken, kunt u contact met ons opnemen via onderstaande contactgegevens.

Bovendien, als u een Europese ingezetene bent, merken we op dat we uw informatie verwerken om te voldoen aan contracten die we mogelijk met u hebben (bijvoorbeeld als u een bestelling plaatst via de Site), of anderszins om onze hierboven vermelde legitieme zakelijke belangen na te streven. Houd er bovendien rekening mee dat uw gegevens buiten Europa worden overgedragen, inclusief naar Canada en de Verenigde Staten.

Dataretentie
Wanneer u een bestelling plaatst via de Site, bewaren wij uw Bestelinformatie voor onze administratie, tenzij en totdat u ons vraagt ​​om deze informatie te verwijderen.

Veranderingen
We kunnen dit privacybeleid van tijd tot tijd bijwerken om bijvoorbeeld wijzigingen in onze praktijken weer te geven of om andere operationele, wettelijke of regelgevende redenen.

minderjarigen
De Site is niet bedoeld voor personen onder de 16 jaar

Neem contact op
Voor meer informatie over onze privacypraktijken, als u vragen heeft of een klacht wilt indienen, kunt u contact met ons opnemen via e‑mail op sales@barberium.be

Retourneren

Retourneren
Onze beleid duurt 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we u helaas geen terugbetaling of omruiling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten. LET OP: Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van onze verzending in mindering gebracht op uw terugbetaling.

------

Niet-retourneerbare/restitueerbare artikelen

Elk item dat niet in de originele staat verkeert, beschadigd is of onderdelen mist om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout

Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd

Elk item dat niet voor de volledige prijs is gekocht, d.w.z. gekocht in een uitverkoop of tegen een gereduceerde prijs

Elk item dat op maat gemaakt is, d.w.z. Signature Boxes en deluxe hangers, limited editions en speciale uitgaves

-----

Terugbetalingen
Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.
Als u bent goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op uw creditcard of originele betaalmethode toegepast.

Te late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)
Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst nogmaals je bankrekening.
Neem dan contact op met je creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat je terugbetaling officieel wordt gepost.
Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.
Als je dit allemaal hebt gedaan en je terugbetaling nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via sales@barberium.be

-----

Verkoop artikelen
Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald, helaas kunnen artikelen in de uitverkoop niet worden terugbetaald.

Uitwisselingen
We vervangen alleen artikelen als ze defect of beschadigd zijn. Als u het voor hetzelfde artikel wilt ruilen, stuur ons dan een e-mail op sales@barberium.be en stuur uw artikel naar: Artur's barbershop bv bredabaan 874 2170 Merksem België

Geschenken
Als het artikel bij aankoop is gemarkeerd als cadeau en rechtstreeks naar u is verzonden, ontvangt u een cadeautegoed voor de waarde van uw retourzending. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt er een cadeaubon naar je opgestuurd.

Als het artikel bij aankoop niet als cadeau was gemarkeerd, of als de cadeaugever de bestelling naar zichzelf heeft laten verzenden om later aan jou te geven, sturen we een terugbetaling naar de cadeaugever en hij zal erachter komen dat je bent teruggestuurd.

-----

Verzenden
Om uw product te retourneren, dient u uw product te sturen naar: Artur's barbershop bv Bredabaan 874 2170 Merksem België
U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. LET OP: Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van onze verzending in mindering gebracht op uw terugbetaling.

Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die nodig is voordat uw geruilde product u bereikt, variëren.

We kunnen niet garanderen dat we uw geretourneerde artikel zullen ontvangen en zijn niet aansprakelijk voor retourzendingen die verloren gaan tijdens het transport.

-----

Ontbrekende bestellingen

Als uw bestelling is vertraagd of ontbreekt als gevolg van een ongeldig/onjuist afleveradres, wachten we tot het pakket naar ons is teruggestuurd voordat we het opnieuw verzenden. LET OP: niet alle ontbrekende bestellingen worden naar ons geretourneerd als gevolg van een onjuist/ongeldig adres - we aanvaarden geen aansprakelijkheid of bieden in deze omstandigheden geen restitutie aan. Als we het pakket terug ontvangen, worden de kosten voor het opnieuw verzenden van uw pakket in rekening gebracht. Als u een terugbetaling aanvraagt, houden we 50% in om de kosten met betrekking tot verzending, verpakking en verwerking te recupereren. Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat al zijn leveringsgegevens correct zijn bij het plaatsen van zijn bestelling. Hetzelfde geldt voor alle bestellingen die onze koerierbedrijven proberen te bezorgen en die worden geretourneerd omdat ze niet zijn opgehaald bij het depot.